Jaarverslag 2017 afbeelding4

2017: een jaar vol onvergetelijke momenten

Met planten een mooiere wereld creëren. Dat is de kern van onze strategie. Royal Lemkes heeft in 2017 bijna 97 miljoen planten geleverd aan 2.600 winkels in 30 landen, de CO2-uitstoot met ruim 65% verminderd en 40.000 km aan ritten bespaard.

Michiel de Haan, Managing Director Royal Lemkes:“We kijken terug op een succesvol 2017 vol onvergetelijke momenten: intensivering van de samenwerking met onze retailpartners en leveranciers, het project aanvoerlogistiek, de nominatie voor de Tuinbouw Ondernemersprijs en 7.000 fietsers bij Royal Lemkes voor de Ride for the Roses. In 2018 verwachten we een gezonde omzetstijging en gaan we door met investeren in onze mensen, in duurzaamheid en in ICT. Maar met name in onze relaties. Want ons jaarthema is niet voor niets Samen slimmer.”

Royal Lemkes positioneert zich steeds nadrukkelijker als groene verbinder. Wij geloven in de kracht van planten. Planten kunnen het leven van mensen en de business van onze klanten verbeteren en ze spelen een belangrijke rol in het ‘vergroenen’ van de wereld.

Let’s plantify® the future. Together.

Klik hier voor het jaarverslag 2017.